Az IDC-nél eltöltött tíz év alatt Marosvári Gábor vezető elemzőként hazai és régiós szoftverpiaci kutatásokat, illetve elemzéseket készített. A biztonsági szoftverek, az ERP és a rendszer-menedzsment megoldások tartoztak a fő fókuszterületei közé. A BalaBitnál egy számára és a vállalat számára is új pozíciót fog betölteni. Termékmarketing menedzserként a cég termékeinek pozicionálása, piacra vezetése, a célcsoportok meghatározása és nem utolsó sorban a termék-értékesítési, valamint a marketing tevékenység támogatása tartozik majd a feladatai közé. Bár rendkívül nehéz szívvel távozott az IDC-től, de nagy várakozással tekint az új munkaköre által támasztott kihívások elé. „A BalaBit egy rendkívül látványosan fejlődő IT biztonsági cég, intenzív világpiaci expanziós stratégiával, bővülő helyi és nemzetközi partnerhálózattal és bevételekkel. A cég letisztult, világpiacon is versenyképes biztonsági portfóliója nagyon izgalmas számomra. Ezen felül a BalaBit csapata szinte kizárólag fiatal, tehetséges, segítőkész kollégákból áll, akik nagyon kedvező benyomást tettek rám a kezdetektől fogva.” – mondta el Marosvári Gábor a BalaBit új termékmarketing menedzsere.
Marosvári Gábor a BalaBitnál
Marosvári Gábor az IDC Hungary korábbi vezető elemzője februárban csatlakozott a BalaBit csapatához, ahol a jövőben termékmarketing menedzserként folytatja pályafutását.