Október 6-án hozták nyilvánosságra a MagyarBrands program idei díjazottjait. A két kategóriában – fogyasztói és üzleti márkák – kiosztott díjakat azoknak a vállalkozásoknak ítéli oda a Superbrands Magyarország zsűrije, amelyek a hazai gazdaság sikerét testesítik meg és méltón képviselik azt határainkon innen és túl. A Superbrands Magyarország az elmúlt évben úttörő kezdeményezésként indította útjára a MagyarBrands programot, mely a magyar márkák összegyűjtésére, értékelésére és díjazására vállalkozott. A MagyarBrands címet elnyert márkák a védjegyadatbázisból és a pályázó márkákból kerültek ki. A díj odaítélése pedig számszerűsíthető kritériumok alapján történt, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészített ki. Az értékelést hét indikátor súlyozott átlaga alapján végezték, amelyek között szerepet kapott a márka hazai története, ismertsége, a cég tulajdoni viszonyai, a hazai foglalkoztatottak száma, a menedzsment összetétele, illetve a márka reputációja és identitása. A BalaBit az üzleti márkák kategóriájában érdemelte ki a díjat, melynek elnyerésében a vállalat kiemelkedő minőségű termékei, a több mint tíz éve tartó töretlen fejlődése és a nemzetközi piacon elért sikere játszották a legfontosabb szerepet.
MagyarBrands díjat nyert a BalaBit
A BalaBit idén első ízben kapta meg a MagyarBrands díjat, mellyel a legkiválóbb magyar márkákat jutalmazzák.