A kutatás szerint, az összesített rangsorban a világ 100 legértékesebb márkái között a 21. helyen zárt a szoftvergyártó, 24,29 milliárd dollár márkaértékkel, mely 3%-os növekedést jelent a tavalyi évhez képest. Iparágak szerint vizsgálva a márkákat, a legnagyobb növekedést ez évben a pénzintézetek (12%), a sörgyártók (10%), és a technológiai szegmens vállalatai (6%) könyvelhették el. A legnagyobb csökkenést jellemzően a biztosítótársaságok (-7%), és az autógyártók (-15%) cégei szenvedték el a 2009-es évhez képest. A tanulmány teljes terjedelmében elérhető ezen a linken: http://www.brandz.com/upload/BrandZ_Top100_2010.pdf
Kontinentális Európa legjobb márkája az SAP
A kontinentális Európa legjobb márkájaként jelölte meg az SAP-t a Millward Brown Optimor tanácsadó cég a 2010-es legértékesebb globális márkákat felsoroló tanulmányában.