A ZyXEL Support Centerében többek között a legújabb adatbázisok, frissítések, szoftverek érhetőek el. Emellett a felhasználók biztonsági és egyéb beállításokra vonatkozó tanácsokat olvashatnak, valamint termék-tippekhez is hozzáférhetnek. A tajvani gyártó továbbá kiemelten támogatja a felhasználók és a márka dolgozói közötti közvetlen párbeszédet: a platform fóruma segítségével a felhasználók kapcsolatot létesíthetnek egy-egy terület vagy termék felelősével, akár a világ másik feléről is. „Az új ZyXEL Support Center összességében egy virtuális segítő kézhez hasonlítható. Ha felhasználóink megoldásokat, instrukciókat, tippeket, vagy egyéb információkat keresnek vásárolt termékeikhez kapcsolódóan, ezen a fórumon a lehető legegyszerűbben megtehetik”- mondta Treso Tamás, a ZyXEL regionális értékesítési menedzsere. A támogatási központ webes felülete laptopról, tabletről és okostelefonról is elérhető. A menüpontokat is ennek megfelelően alakította ki a gyártó, nagy ikonokkal, videókkal és fotókkal segít felhasználói részére eljuttatni azokat az információkat, amelyekre éppen szükségük lehet. „Az oldalt felhasználóbarát koncepció mentén építettük fel, a design segítségével pedig egy kényelmes és gyors webes felületet építettünk. Azt az időt, amit ügyfeleink ezzel megspórolnak, üzleti tevékenységük fejlesztésére, új kapcsolatok kiépítésére vagy családjukra is fordíthatják. A ZyXEL fejlesztéseinél ezt az elvet mindig szem előtt tartjuk”- tette hozzá Treso Tamás. A ZyXEL Support Center a support.zyxel.com honlapon érhető el.
Integrált segítség a hálózati eszközök felhasználóinak
Új Support Center szolgáltatást indított a tajvani ZyXEL, így minden működést támogató funkciót egy helyen érhetnek el a márka felhasználói. A gyártó ezáltal a jövőben egy platformon kezeli a felmerülő kérdéseket, ugyanitt elérhetővé teszi frissítéseit, biztonsági tanácsokat ad és megoszt minden termékkel kapcsolatos információt.