Szakértő zsűri választja ki azokat az ügyfelek üzleti működését sikeresen átalakító, innovatív projekteket, amelyek során a "co-creation" szemléletet a Fujitsu portfóliójával ötvözik.
A Fujitsu a mai nappal elindította legújabb SELECT innovációs díjprogramja jelölési folyamatát. A programban bármely SELECT partner nevezhet olyan ügyfélprojekttel, amely bemutatja, milyen hatékonyan támogatja ügyfeleit a digitális "co-creation" személettel, ösztönözve az új érték teremtését és a fejlett digitális technológiák alkalmazására épülő, sikeres működést.
Az ötödik évébe lépő SELECT innovációs díjprogram azokat a partnereket jutalmazza, akik valódi stratégiai szövetségesként segítik ügyfeleiket a digitális átalakulás útján. A pályázatokat szakértő zsűri vizsgálja meg, majd kiválasztja közülük azt a hármat, amely a leginkább tükrözi a Fujitsu emberközpontú innovációs szemléletét, és a digitális technológiák bevezetésének támogatásával értéket teremt az ügyfelek számára. A döntősök az utazási és szállásköltséget is fedező meghívást kapnak az idei müncheni Fujitsu Fórumon megrendezendő díjátadó ünnepségre, projektjeikről pedig videós esettanulmány készül. A győztes 10 ezer dolláros értékesítésfejlesztési forrást kap, amelyet a Fujitsuval közösen lebonyolított marketingkampány finanszírozására használhat fel.
"Partnereink az utóbbi években igazán jól teljesítettek - minden erejükkel azon voltak, hogy innovatív és transzformatív projekteket valósítsanak meg ügyfeleiknél. Eközben az ügyféltámogatás módja is megváltozott. Értékesítési partnereink többsége ma már megbízható tanácsadóként támogatja a vállalatokat, segítve eligazodásukat a komplex környezetben, legyen szó a felhő bevezetésének első lépéseiről, bonyolult hibrid IT-környezet létrehozásáról és üzemeltetéséről, fejlett üzleti alkalmazásszolgáltatások integrálásáról vagy komplex biztonsági rendszer bevezetéséről. Izgatottan várjuk, hogy megismerjük saját átalakulásukra fordított erőfeszítéseik eredményét, és azt az értéket, amelyet ezzel ügyfeleik számára teremtettek" - nyilatkozta Dave Hazard, a Fujitsu EMEIA-régióbeli viszonteladói és értékesítési szervezetének alelnöke.
A zsűri olyan projekteket keres, amelyek a digitális co-creation, valamint a Fujitsu technológiai és szolgáltatási jövőképében szereplő portfólióelemek bevezetése révén pozitív hatást gyakoroltak az ügyfelek üzleti működésére. Azt is értékelni fogja, mennyire segítettek a partnerek a vállalatoknak értéket kinyerni adataikból az ügyfelek bizalmának építéséhez és megtartásához - ami központi szerepet játszik a Fujitsu jövőképében.
A részvételhez a partnereknek ki kell tölteniük a nevezési űrlapot arra a projektre, amellyel a legjobban igazolni tudják, miként ösztönzik a pozitív változást ügyfeleiknél a Fujitsu technológiája segítségével. A díjprogramban csak olyan projektek vehetnek részt, amelyeket a benyújtás dátumáig már teljes egészében lebonyolítottak.
Nevezési határidő: 2019. szeptember 10., közép-európai idő szerint 12:00 óra.