A megújult infrastruktúra felgyorsítja a fizetési folyamatot a COOP vásárlói számára, és felkészíti a kiskereskedelmi céget az interaktív ügyfélközpontú képességek jövőbeni kiterjesztésére.
Az élelmiszerpiacra jellemző éles versenyben a COOP-hoz hasonló kiskereskedelmi cégeknek a lehető legjobb kiszolgálásban kell részesíteniük vevőiket piaci részesedésük megőrzéséhez. A vállalat teljes körű szolgáltatásnyújtási képességei, valamint egyedülálló termékei és szolgáltatásai miatt választotta a Fujitsut IT-infrastruktúrája átalakítására.
"Az élelmiszerkereskedelemben a kiskereskedelmi cégek különösen gyors ütemű változásokkal szembesülnek, miközben az éles verseny miatt működési kiadásaikat is kézben kell tartaniuk. Ráadásul a vevők preferenciái és vásárlási szokásai is állandóan változnak. E kihívások legyőzéséhez olyan infrastruktúrára van szükségük, amellyel hatékonyan ki tudják szolgálni mai vevőiket, és stabil alapokra tesznek szert a fejlesztések és kiterjesztett funkciók jövőbeni bevezetéséhez. A rugalmas, új infrastruktúrával a COOP üzleteire, termékeire és vevői elégedettségére összpontosíthat. Az IKT-val kapcsolatos feladatokat a Fujitsu teljes egészében leveszi a válláról" - mutatott rá Karin Schreil, a Fujitsu Svédország ügyvezető igazgatója.
Infrastruktúrája átalakításával a COOP később további vevőközpontú képességeket, például érintőképernyőket is telepíthet hálózatában. A Fujitsu emellett Windows 10-alapú IoT-megoldást is bevezet, így a COOP értékes felismerésekhez juthat a jövőre nézve az intelligens eszközök által rögzített adatokból.