A legnagyobb mértékű növekedés a Microsoft Dynamics vállalatirányítási rendszer üzletágban volt megfigyelhető, míg az Infor FMS SunSystems pénzügyi megoldás nemzetközi konzultációja töretlenül erősnek bizonyult. A Csoport budapesti irodája, az LLP Budapest Kft. a teljes bevétel több mint negyedét, 26 százalékát érte el. Az LLP Csoport összesen 160 főt foglalkoztat a közép-kelet európai régió 6 vállalatában. Kitűnően teljesített a tavalyi év során a szófiai és a bukaresti leányvállalat, mindketten tekintélyes bevétel növekedést érvén el a 2005-ös évihez képest. “A 2006-os év kihívásokkal teli évnek mutatkozott, mind a teljes IT piac tekintetében, mind pedig a cég szervezeti felépítését illetően. Mindezt figyelembe véve az eredményeink különösen bíztatóak. Magyarországon, Csehországban és Szlovákiában már érett az IT piac, ezért ezekben az országokban nehezebb gyors szervezeti növekedést elérni. Ennek ellenére a magyar, a cseh és a szlovák irodáink jól teljesítettek, a romániai, illetve bolgár leányvállalatok pedig kiemelkedő eredményt értek el. Új ügyvezető igazgatókat neveztünk ki az LLP prágai és bukaresti irodáiban és mindkét ország rendkívül jó eredményeket ért el, túlszárnyalva a megelőző évit. 2007-ben tovább folytatjuk a régió egyes országainak speciális igényeinek megfelelő termékkínálatunk kialakítását, miközben az árbevétel növekedésére összpontosítunk.” – mondta el Barbara Dreska, az LLP Csoport ügyvezető igazgatója. A Csoport fő üzletága továbbra is az Infor FMS SunSystems, az Infor pénzügyi menedzsment megoldása, amely a teljes bevétel 56 százalékát teszi ki. A Microsoft Dynamics AX és NAV vállalatirányítási rendszer üzletág növelte részesedését a 2005-ben elért 20 százalékról 36 százalékra. Barbara Dreska hozzátette: “Nagy örömünkre szolgál, hogy a Microsoft Dynamics divíziónk folyamatosan növekszik valamint, hogy az Infor FMS SunSystems-hez kapcsolódó üzleti szolgáltatások iránt is változatlanul nagy a kereslet. Az elkövetkező években mindkét üzletágban növekedésre számítunk, így folyamatosan befektetéseket eszközölünk illetve fejlesztjük csapatunkat.” Mindezek mellett, az LLP Csoport saját fejlesztésű szoftverei, a time@work és az expense@work kiemelt jelentőséget szereztek a nemrég arculatváltáson átesett divízió, a systems@work részeként. Adam Bager az LLP Csoport elnöke kifejtette, hogy “habár az ERP piac lassan eléri telítettségét, mégis vannak olyan piaci rések, ahol nincsen jelentős verseny, nincsenek domináns piaci szereplők és meglepő módon még a manuális rendszerek használata az általános. A time@work megoldás a professzionális szolgáltatások még viszonylag kiaknázatlan piaci rését célozza meg, ahol csak kevés számú megoldás létezik. A folyamatfejlesztés, a menedzsment információ és a professzionális szolgáltatások automatizálása terén számítunk növekvő keresletre az elkövetkező időkben.” Az LLP Csoport 2007-ben is folytatja a Microsoft Dynamics AX és NAV vállalatirányítási rendszerekre vonatkozó regionális termék-, és szolgáltatás stratégiájának finomítását, az Infor FMS SunSystems pénzügyi szoftverhez kapcsolódóan pedig továbbra is globális szolgáltatást kíván nyújtani (több mint 50 országban folytat bevezetési projektet). Új lehetőségeket aknáz ki az ügyfélkapcsolat-kezelés terén (Pivotal, Microsoft Dynamics CRM) illetve a systems@work termékek további fejlesztésén és disztribúcióján dolgozik. A Csoport ebben az évben minden területen növekedésre számít.
Folyamatos növekedésben az LLP
Az LLP Csoport közzétette 2006-os pénzügyi eredményeit. A vállalatirányítási és ügyfélkapcsolat-kezelő szoftver megoldások vezető közép-kelet európai szállítójának teljes árbevétele tavaly 7,7 millió euró volt, amely 12 százalékos növekedést jelent az egy évvel korábbihoz képest.