Az R&R Software fejlesztési és termékstratégiájában több mint tíz éve szerepelnek kiemelt helyen a vállalati mobilitás és a távmunka támogatását lehetővé tévő technológiák. E törekvés eredményeképp az R&R Software által szállított vállalatirányítási megoldások – köztük a kereskedelmi és logisztikai tevékenységet végző vállalatok részére kínált, iparág-specifikus VERK/400 rendszer – kivétel nélkül web alapokon, mindössze internet-böngésző segítségével használhatók. A területi képviselői feladatok a legjobb iparági gyakorlatokat beépítve tartalmazó, natív okostelefon-alkalmazással működő FusionR SFA operatív CRM rendszerrel támogathatók, irányíthatók és ellenőrizhetők. Egyes vállalatok az értékesítési logisztikájuk jelentős részét közvetlenül a terepen végzik: ügyfeleik rendelését a helyszínen bizonylatolják és számolják el, készpénzt és egyenleg-információkat kezelnek. Helyszíni, on-line támogatás nélkül a járatok tranzakcióelszámolását a telephelyre visszaérkezve kellett elvégezni – azonban ha az ügyfeleket érintő, ERP-ben tárolt adatokhoz és funkciókhoz a területi munkatársak távolról is hozzáférnek, adminisztrációs terheik jelentősen csökkenthető, munkájuk hatékonysága növelhető. Az R&R Software 2007-ben szállította le első, területi értékesítési logisztikát támogató rendszerét, az akkor még Windows Phone PDA alapokon működő VERK TRS-t. A rendszer hatékony támogatást kínál az áruterítés folyamataihoz: mobil bizonylatolást, teljes körű elszámolást, és megbízható központi kontrollt kínál, közvetlenül a járművön. A 2015-ös évben a VERK TRS a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően új technológiai alapokra került, így már Android okostelefonokon is elérhető a rendszer. Az új verzió a korábbinál is egyszerűbb, könnyebben kezelhető grafikus felületet, valamint alacsonyabb kezdeti és fenntartási költséget kínál, a korábbi verzió üzleti előnyeinek biztosítása mellett: – Csökkenő munkaerő- és kommunikációs költségek: szükségtelenné válnak a korábbi manuális adatrögzítések, és a kiszállítási tevékenységhez kapcsolódó telefonos kommunikáció. – A járatok eseményei által automatikusan képzett bizonylatok: szállítólevelek, számlák, pénztárbizonylatok, különböző elszámolások, amelyek a vevőnél a helyszínen nyomtathatók. Megszűnnek az utólagos bizonylatolások, és az azok vevőkhöz történő eljuttatásának költségei. Nincs több eltűnt, késve kézbesített bizonylat. – Erősebb központi / telephelyi kontroll, növekvő járathatékonyság, a járatok gépjárművezetői részére történő feladatkiadás centralizált és automatizált, a tevékenységek ellenőrzése és irodai támogatása támogatott. – Gyorsabb ügyfélkiszolgálás, növekvő ügyfél elégedettség, a gépjárművezetők adminisztrációs terhei radikálisan csökkennek. – A telephelyi szintű gépjármű-elszámolás folyamata jelentősen lerövidül és pontosabbá válik. – Modern, hatékonyan működő informatikai technológiákkal dolgozó vállalat képe alakul ki az ügyfelekben. A VERK TRS főbb funkciói: – Gépjármű túratervezés, térképhasználattal. – Értékesítési logisztika munkafolyamatainak támogatása. – Helyszíni bizonylatolás és nyomtatás (rakodási jegy, szállítólevél, számla, pénztárbizonylat, stb.) – Naprakész, közvetlenül az ERP-ből származó vevőinformációk (alapadatok, tartozás, feladatok, stb.), ezekre épülő ügyfélkapcsolati feladatok hatékony kezelése. – Folyamatos gépjármű készlet és készpénz kontroll, autóleltár, gépjármű elszámoltatást megelőzően önellenőrzés biztosítása. – Jövedéki engedélyköteles tevékenység esetén a speciális előírásoknak való megfelelés. – On-line működés, teljes integráció a VERK ERP rendszerrel. Az értékesítési logisztikai folyamatokat támogató VERK TRS Android okostelefonokon működő, legújabb verziója iparág-specifikus konfigurációkban érhető el az R&R Software kínálatában.
Értékesítési logisztika támogatása a terepen
Az R&R Software megújult VERK TRS alkalmazása Android okostelefonok segítségével támogatja a területi értékesítési és áruterítési tevékenységet.