A hálózati videó termékek piaca 40%-kal nő évente. A korábbi zárt láncú rendszereknek egyre intább a nyitott, teljesen integrálható rendszerek adnak teret, mint az Axis hálózati rendszerei. A skálázhatóság, távoli elérés és költséghatékonyság csak néhány előnyei a hálózati videó rendszerek telepítésének. „A hálózati videó termékek iránti nagy érdeklődés és a technikai-, illetve piacvezetői pozíciónk együttesen járult hozzá cégünk fejlődéséhez az elmúlt években. Büszkék vagyunk az egymillió eladott kameráinkra és hálásak vagyunk az ügyfeleink töretlen bizalmáért.” – mondta Ray Mauritsson, az Axis Communications vezérigazgatója. „Az analógból a digitális technológiába történő átmenet folytatódik valamennyi ügyfél szegmensben és a projektek méretei is egyre nőnek. Ez igaz valamennyi telepítésre a világ bármely pontján, legyen szó vasútállomásról, iskolákról vagy repülőterekről.” – folytatta Ray Mauritsson. Az AXIS 200-as bevezetése óta a cég számos hálózati kamerát mutatott be, és manapság az Axis rendelkezik a legszélesebb termék portfólióval. Napjainkban a fejlesztések olyan új megoldásokra irányulnak, mint az Intelligens Videó (mely olyan képességekkel ruházza fel a kamerát, hogy felismerjen váratlan eseményeket vagy mozgásokat). A cég nagy összeget határol el a kutatásra és fejlesztésre – tavaly 158 millió svéd koronát költött erre a célra és 160 főt foglalkoztatott ezen a részlegen. További információ: ASPECTIS Kft. 1158 Budapest, Késmárk u. 11-13.; tel: (1)414-1022; info@aspectis.hu; www.aspectis.hu
Axis: több mint egymillió hálózati kamera
Az Axis Communications mérföldkőhöz ért üzleti életében: egymillió kamerát értékesített azóta, hogy kicsit több mint 11 évvel ezelőtt eladta első hálózati kameráját. A piac növekvő érdeklődést mutat a hálózati videó termékek iránt különböző biztonságtechnikai alkalmazásokban. 2007 első felében a cég 40%-os értékesítési növekedést ért el a videó termékek szegmensében.