Az egységes kommunikációt, kontakt centereket és ezekhez kapcsolódó szolgáltatásokat biztosító Avaya 2010 végén auditálta magyarországi viszonteladó partnereit, melynek eredményeként a NET’54 Üzleti Kommunikáció elnyerte az Avaya Gold Partneri státuszt. A cím megszerzésében két tényező, a hazai Avaya-partnerek körében nyújtott kimagasló 2010-es értékesítési teljesítmény, illetve a vállalat Avaya-minősítéssel rendelkező szakembereinek száma játszotta a kulcsszerepet. „Avaya Gold partnerségünknek köszönhetően ügyfeleink számára a Magyarországon elérhető legmagasabb színvonalú technikai kiszolgálást tudjuk biztosítani. Mérnökeink a teljes Avaya portfólió tekintetében rendelkeznek a magas szintű szakmai tudást bizonyító, független vizsgaközpontokban teljesíthető technikai vizsgákkal” – mondta ifj. Karászi József, a NET’54 Üzleti Kommunikáció ügyvezetője. A Gold partneri státusz keretében az Avaya még szélesebb körű és közvetlenebb hozzáférést biztosít a műszaki-, kereskedelmi- és marketing erőforrásaihoz, így a NET’54 még hatékonyabban tudja kiszolgálni ügyfeleit. A vállalat 2010 óta rendelkezik az Avaya Joint Service Delivery minősítéssel, mely biztosítja, hogy a cég partnerei a nemzetközi sztenderdeknek megfelelő, kiemelt szolgáltatási szintet és technikai támogatást kapják. A NET’54 az elmúlt években számos nagyvállalat - többek közt a K&H Bank, Linde Gáz, a Magyar Telekom, a UPC és a Vodafone - ügyfélközpontját építette fel, és üzemelteti Avaya alapokon.
Avaya Gold Business Partner lett a NET’54
2010-es szakmai és üzleti eredményei alapján a NET’54 Üzleti Kommunikáció elnyerte az Avaya Gold Business Partner státuszt. A távközlési megoldásszállító az Avaya követelményrendszerét jelentősen túlteljesítve lett a cím birtokosa.