A HP Nagyvállalati Szolgáltatások üzletágának új analitikai szolgáltatásai révén gyorsabban feltérképezhetők a növekedési, hatékonyságnövelő és költségmegtakarítási lehetőségek, ugyanakkor javul a törvényi megfelelés és mérséklődnek a kockázatok. A folyamatosan bővülő strukturált és strukturálatlan adattömeg (Big Data) értelmezése és gyakorlati hasznosítása a világon mindenütt kihívás elé állítja a vállalatokat. Ha az adatokat analitika segítségével relevánssá, számszerűvé és hasznosíthatóvá alakítják és a megfelelő helyen és időben bocsátják rendelkezésre, lehetőség nyílik a megalapozott, az adatokat maximálisan figyelembe vevő, döntéshozatalra, és ezen keresztül értékes piaci versenyelőny szerzésére. A HP új üzleti analitikai szolgáltatásai keretében felkészült szakemberek bevált gyakorlat és módszertan alapján elemzik a strukturált és strukturálatlan adatokat, és az így kinyert gyakorlati információkkal támogatják a döntéshozatalt és intézkedéseket javasolnak ügyfeleik számára. Az információ birtokában a vállalatok nagyobb üzleti értékhez jutnak, gyorsabban felfedezhetik az új növekedési lehetőségeket, javíthatják ügyfeleik kiszolgálását, tökéletesíthetik a termékminőséget és optimalizálhatják költségszerkezetüket. A HP üzleti analitikai szolgáltatásainak célja, hogy gyakorlatias, napi szintű analitikai követelmények megfogalmazásával segítse az ügyfeleket a lehetőségek felismerésében és megértésében. A HP ügyfeleivel szorosan együttműködve építi ki, működteti és szállítja a pontos és gyakorlatias információkat kitermelő analitikai hátteret. A szolgáltatások révén az ügyfelek gyorsabban jutnak jobb minőségű információhoz számos vállalati funkciónál, pl. a marketing, az értékesítés, az ügyfélkezelés, az ellátási lánc, a pénzügy és az emberi erőforrások területén. A rugalmas és technológiasemleges szolgáltatások többféle telepítési és platformopcióval működhetnek. A HP elemzői a vállalat központi kutatólétesítménye, a HP Labs innovációit, valamint a HP-hoz tartozó Vertica és Autonomy cégek szoftvereit is felhasználják a strukturált és strukturálatlan adatok feldolgozásához és az információ kinyeréséhez. Emellett a HP információkezelő és -elemző technológiáját és alkalmazáskínálatát is igénybe veszik a szolgáltatások nyújtása során. Ezek az átfogó képességek a vállalaton belüli és kívüli intelligenciát összekapcsolva támogatják a növekedést. A HP szakértői több típusú analitikai tevékenységgel segítik elő az adott iparág követelményeinek megfelelő gyakorlati információk megszerzését egy előre kijelölt határidőn belül. Az üzleti analitikai szolgáltatások lehetővé teszik például, hogy a vállalatok a megfelelő üzenetet a megfelelő időben és csatornán, a megfelelő potenciális és jelenlegi ügyfeleknek eljuttatva javítsák az ügyfélhűséget. A külső kockázatok lehetséges hatásának szisztematikus elemzése pedig a veszteségek elkerülésében támogatja a őket. A HP módszerének első lépése az úgynevezett Master Planning során a releváns adatok összegyűjtése. A szakemberek ezután piacvezető analitikai módszertanok, eszközök és kutatások segítségével megpróbálják kideríteni, „mi történt és miért”, majd a HP információt közöl a konkrét eredmény kiváltó okáról és prediktív analitika segítségével az ügyféllel együtt választ keres a „mi történhet ezután” kérdésre. Az analitika szervesen beépül a teljes HP szolgáltatás-, szoftver- és hardverportfóliójába. A HP teljes körű, ágazatspecifikus megoldásokat kínál minden fontos területen (pl. pénzügy, adminisztráció, ügyfélkapcsolat-kezelés). A szolgáltatások hozzásegítik a vállalatokat és állami szervezeteket a hatékonyabb és eredményesebb működéshez. Bővebben: www.hp.com/services/business-analytics.
Amikor valóban számít az adat: a HP üzleti elemző szolgáltatásokkal juttatja versenyelőnyhöz a vállalatokat
A HP elemzői segítségével jól időzített, az adatokat maximálisan figyelembe vevő döntések hozhatók