Budapest, 2011. június 2. – A HP fontos mérföldkövet jelentett be Always On Support programja történetében. Napjaink dinamikus környezetében a vállalatoknak optimalizálniuk kell termékeiket, konzultálniuk kell más vállalatokkal és proaktívan kell kezelniük a problémákat. Az új HP Support Center „egykapus” hozzáférést nyújt az IT-szakértelemhez, az online támogatási eszközökhöz és az iparág első mobil műszaki támogató-alkalmazásához. A HP Support Center platform szolgáltatásai: • Egykapus hozzáférés a HP Always On program, informatikusok ezreit összefogó, felhasználói közösségéhez, amely lehetőséget teremt a már bevált problémamegoldási gyakorlat megosztására és a tudásbázis bővítésére. A standard kulcsszavas és terméknév szerinti keresés mellett az ügyfelek a lépésről-lépésre navigáló hibaelhárító eszköz segítségével is gyorsan megtalálhatják a szükséges információt, és elérhetik a legnépszerűbb támogatási dokumentumokat. • Azonnali mobil műszaki támogatás a HP és egyes külső termékek mobil eszközökön keresztül történő hibaelhárításának gyorsításához. A HP elsőként vezeti be ezt a szabadalmaztatás alatt álló innovációt, amely az okostelefon-platformok képességeit hasznosítja. A megoldás várhatóan az idén nyáron kerül az online alkalmazásáruházak (app store-ok) kínálatába webOS, Android és iOS 4 operációs rendszerekhez. • A támogatási folyamatok online menedzselése hibaelhárításhoz, szerződés- és garanciakezeléshez, támogatási esetek benyújtásához és a HP szakértőivel való kapcsolatfelvételhez. Piaci bevezetés Az összes említett szolgáltatás többletdíj nélkül igénybe vehető a garancia, a HP Care Pack szolgáltatások és a támogatási szerződések részeként. Egyes szolgáltatások igénybevételéhez meghatározott támogatási szint szükséges. A HP Support Center világszerte a jövő hónaptól lesz elérhető. Bővebben: www.hp.com/services/supportcenterintro.
A HP személyre szabott ügyféltámogatást nyújt a hálózatokkal átszőtt világban
HP Support Center: új támogatási portál és iparágvezető mobil műszaki támogató-alkalmazás