A vállalat által előnyben részesített, a kampánymenedzsment szoftvert szállító SAS megoldásával a Deutsche Telekom még precízebb szolgáltatási profilokra (Service Profile) kíván szert tenni, még közelebb kerülve ügyfeleihez: így ezentúl minden egyes igény pontosabban és akár egyénileg is kielégíthető lesz. „Nagy örömünkre szolgál, hogy Európa legnagyobb kommunikációs konszernje ilyen rendkívüli bizalommal tüntetett ki bennünket.” – fogalmazott Wolf Lichtenstein, a SAS Deutschland cégvezetője, majd hozzáfűzte: - „Biztosak vagyunk abban, hogy a Deutsche Telekomot hatékonyan tudjuk támogatni ügyfélkezelése egységesítésében és szolgáltatás-színvonalának további emelésében. A vállalat így a jövőben sikerrel aknázhat ki nemzetközi szintű szinergiahatásokat és ez idáig kihasználatlan potenciálokat.”
A Deutsche Telekom a SAS kampánymenedzsment megoldását választotta
A német Deutsche Telekom AG nemzetközi szinten is a SAS kampánymenedzsment megoldását választotta, mint standard alkalmazást a T-Home és T-Mobile üzletágainál. A SAS, amely a világ egyik vezető szoftvervállalata, közvetlen összehasonlítás alapján nyert versenytársaival szemben. Ezen a területen a németországi T-Home-nál már korábban is sikeresen alkalmazták a SAS Kampánymenedzsment megoldását. A telekommunikációs vállalatcsoport a SAS kampánymenedzsment eszközét nemcsak a T-Home-nál, de nemzetközi szinten és a T-Mobile- üzletágnál is standard alkalmazásává teszi.