Amennyiben a hét végéig nem történik változás a Yahoo álláspontjában, a Microsoft átgondolja az alternatívákat - jelentette ki Chris Liddell, a Microsoft pénzügyi igazgatója. Korábban a redmondi vállalat e hétvégét jelölte meg határidőként az ügylet lezárására. Amennyiben a Yahoo nem fogadja el az ajánlatot, a Microsoft közvetlenül a részvényesekhez fordul a 44,6 milliárd dolláros ajánlattal.
"A Yahooval vagy anélkül, a Microsoft továbbra is a hirdetési piacra fókuszál" - mondta Liddell. A Yahoo felgyorsíthatja a folyamatokat, de a Microsoft tehetséges mérnökcsapattal rendelkezik, és az MSN és a Live tartalomszolgáltatások is jelentős értéket képviselnek. "A Microsoft elkötelezett az iránt, hogy organikus befektetések révén szálljon versenybe az online hirdetési piacon" - tette hozzá a pénzügyi igazgató.
A Microsoft fenyegeti a Yahoo-t
A Microsoft megerősítette, hogy kész visszavonni a Yahoo-nak tett akvizíciós ajánlatát, ha hétvégéig nem születik döntés.
Hirdetés
Hirdetés