A dél-koreai vállalat által közzétett gyorsjelentés szerint a társaság a prémium kategóriás szórakoztató elektronikai eszközök - köztük az LG SIGNATURE készülékek - iránti erős keresletnek és a kategóriateremtő termékek piaci sikerének köszönhetően 62,3 ezer milliárd von (53 milliárd dollár) forgalmat ért el 2019-ben. Az éves üzemi eredmény 2,44 ezer milliárd vont (2,07 milliárd dollár) tett ki.
A negyedik negyedévben elért 16,06 ezer milliárd von (13,65 milliárd dollár) bevétel 1,8 százalékkal múlta felül az egy évvel korábbit, az ugyanebben az időszakban felmutatott 101,8 milliárd von (86,5 millió dollár) üzemi eredmény pedig több mint harmadával, 34,5 százalékkal haladta meg a 2018 negyedik negyedévi szintet.