A Google égisze alatt formálódó GoMo (Go Mobile) megnyitotta kapuit a nagyközönség előtt. Ugyan a hivatalos weboldala már korábban felkerült az internetre, azonban a jelszóval védett főoldalon kívül semmi más nem volt elérhető. A mostanában odatévedő látogatók, mára azonban mást is találhatnak a lapon. Pár dia boncolgatja a mobilon böngésző közönség térnyerését, emellett a GoMo 10 rövid tanácson keresztül igyekszik bemutatni, hogy milyen tulajdonságokkal kell rendelkeznie egy mobilra megfelelően optimalizált oldalnak, és ha ez még nem lenne elég, két esettanulmány is foglalkozik az üggyel.
A weblapon ezen túl megtalálható egy tesztoldal, ahol a tulajdonosok saját üzleti oldalaikat vizsgáztathatják. Az eredmények rögtön megtekinthetők és az érdeklődők akár egy részletes jelentést is letölthetnek, mely elviekben hasznos információkkal szolgál az oldal továbbfejlesztésével kapcsolatban. Jelenleg azonban a GoMo "oldalra szabott" PDF állománya nem mondható valami hasznosnak, mivel semmi újjal nem találkozhatunk, amit a GoMo-n ne láttunk volna. A személyre szabott tanácsok rész pedig meglehetősen hiányos.
Azon a látogatók számára, akiket megragadtak a mobil szféra lehetőségei az oldal helyben kínál fejlesztői elérhetőségeket, melyeket néhány opció segítségével szűrni is lehet.
Mindent egybe vetve: a GoMo olyan érzést kelt, mint egy jól álcázott marketingfogás, amely az üzleti oldalak tulajdonosait és fejlesztőit igyekszik a mobil megoldások irányába terelni. Főleg annak fényében tűnik ez így, ha figyelembe vesszük a Google mobil hirdetések irányában tett lépéseit. A cég nemrégiben bővítette mobil hirdetései formátumait, valamint nem titkolt szándéka, hogy az idén 2.5 millárd dollár forgalmat generáló üzletét (mobil hirdetések) tovább bővítse.