Kiváló hírrel szolgált kisvállalati hirdetőinek a Facebook, ugyanis a közösségi portál reklámok létrehozására használható felületén (Ad Creation Tool) jelentős fejlesztések történtek. A több fotó egyszerre való feltöltésének lehetősége ugyan rendkívül hasznos, ám az igazi újítást a stockfotókhoz való egyszerű hozzáférés képezi.
A Facebook és Shutterstock együttműködésének köszönhetően a hirdetők kiváló minőségű sajtófotók milliói közül válogathatnak a reklámjaik összeállításánál, ráadásul a mindenki más számára csak licencelés után igénybe vehető képeket teljesen ingyenesen használhatják fel a közösségi hálózaton hírverést csapni kívánók.
Végül megemlítendő, hogy frissült a Facebook termékoldalak kezelésére kitalált androidos és iOS-es kliensprogramja is, az új funkcionalitások közül kiemelendő a kötegelt fotófeltöltés, az adminisztrátorok listájának szerkeszthetősége, továbbá a kommentelők megjelölése.