Az Accenture, a Microsoft és az Unilever befejezte a fogyasztási cikkek iparágának egyik legnagyobb és legösszetettebb felhőalapú migrációját. Az Unilever - amelynek több mint 400 márkáját naponta 3,4 milliárd ember használja - kizárólag felhőalapú vállalattá válhat.
Az Accenture és a Microsoft, valamint közös vállalkozásuk, az Avanade szorosan együttműködött az Unileverrel, hogy az átalakítást mindössze 18 hónap alatt, az üzleti működés minimális megszakításával valósítsák meg. Ez nem csak abban segített, hogy az Unilever számára rugalmas, biztonságos és optimalizált működést teremtsen, hanem egyúttal platformot is ad az innováció és a növekedés előmozdításához.
Az Azure elsődleges felhőplatformjával az Unilever képes lesz felgyorsítani a termékbevezetéseket, javítani az ügyfélkiszolgálást és javítani a működési hatékonyságot. Emellett az Azure-ra való áttérés összhangban van az Unilever fenntarthatósági elkötelezettségével, mivel segíti a vállalatot abban, hogy a szén-dioxid-kibocsátás visszaszorítása terén elért eredményekre építsen.
Steve McCrystal, az Unilever vállalati és technológiai vezetője elmondta: "Az Unilever egy igazán adatvezérelt szervezet. Fejlett analitikát használunk arra, hogy minden eddiginél gyorsabban hozzunk megalapozottabb döntéseket. Az Accenture-rel és a Microsofttal együttműködve ezen a globális átalakítási projekten gyorsabban tudunk reagálni a folyamatosan változó fogyasztói igényekre, hatékonyabban tudjuk elosztani erőforrásainkat, hogy a növekedést ösztönző dolgokra összpontosíthassunk, és gyorsabban tudjuk piacra dobni a szolgáltatásokat és termékeket."