A Microsoft minden pénzügyi év elején megrendezi globális partnerkonferenciáját, a Worldwide Partner Conference-t (WPC), amelyen az adott évre vonatkozó stratégiai irányvonalak meghatározása mellett kiválasztják az egyes leányvállalatok legjobban teljesítő partnereit.
A Microsoft globális partnerkonferenciáján is meghirdetett új korszak több szempontból jelent fontos változást a vállalat partnereinek életében. Az elmúlt évben megújult gyakorlatilag a teljes Microsoft paletta az infrastruktúra termékektől a management megoldásokig, a Windows Phone-tól a játékkonzolig. A cég új, eszközökre és szolgáltatásokra épülő koncepciója új lehetőségeket nyújt a partnerek számára, hogy az ügyfeleik részére teljes körű informatikai szolgáltatásokat biztosítsanak, mindezt a legújabb generációs készülékeken, legyenek azok asztali PC-k, táblagépek vagy okostelefonok. Fontos változás továbbá, hogy elérhetővé váltak azon felhő alapú megoldások az Office 365 termékcsaládban, valamint a Windows Server 2012-ben, amelyek révén egy kézből lehet nyújtani felhő alapú szolgáltatásokat, legyen az privát, partner által hosztolt vagy Office 365 alapú felhő megoldás.
A megújult partnerstratégia mellett a konferencián kiemelt szerepet kaptak a leányvállalatok legjobb partnerei. Az év partnere díjat Papp István, a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatója a szoftvercég nemzetközi vezetőinek jelenlétében Houstonban adta át a Microsoft Worldwide Partner konferencián Sipos Tamásnak, a T-Systems Magyarország IT megoldások ágazatigazgatójának.
Papp István a díj átadásakor elmondta: „A T-Systems a második egymást követő évben bizonyult legeredményesebb partnerünknek. Emögött a teljesítmény mögött rengeteg munka és befektetés van: a vállalat dedikált Microsoft kompetencia központjának létszáma az elmúlt évben megháromszorozódott, miáltal a T-Systems a tavalyi háromhoz képest idén már nyolc területen tartozik a legtapasztaltabb, legtöbb tudással felvértezett – Gold minősítésű – partnereink közé, kiemelkedve a 3000 magyarországi Microsoft partner közül. A felhőalapú informatikai rendszerek bevezetése terén is a legeredményesebbnek bizonyult a cég, hiszen csak az elmúlt évben több mint 4000 felhasználó részére vezetett be ilyen megoldást rendkívül széles ügyfélspektrumban, a legnagyobb magyarországi pénzintézetektől egészen a kis, feltörekvő kis és középvállalkozásokig. Együttműködésünket megpecsételendő ráadásul a T-Systems immáron nagyvállalati stratégiai programunk tagja lett – egyedüliként a magyarországi partnerek közül –, még közvetlenebb hozzáférést kapva a Microsoft legkorszerűbb technológiai megoldásaihoz.”
Sipos Tamás, a T-Systems IT megoldások ágazatigazgatója hozzátette: „A T-Systems – a Microsofthoz hasonlóan – nagy hangsúlyt fektet a felhő alapú szolgáltatásokra. Ezért is építettük be örömmel szolgáltatási portfóliónkba például az Office 365-öt vagy a Windows Intune-t. A Microsoft felhő alapú szolgáltatásait éppúgy sikerrel vezetjük be közép-, mint nagyvállalati ügyfeleink körében. A T-Systems Magyarország elkötelezetten támogatja ügyfeleinek költségcsökkentési és optimalizálási törekvéseit, amelyhez a Microsoft új, a mai kihívásoknak megfelelő, felhő alapú termék- és szolgáltatás struktúrája nagy segítséget nyújt. Az értékesítési és technikai csapatainkat tovább erősítjük, hogy teljesítményünkkel a következő évben is elhozhassuk ezt az elismerést!”