A Mai Piac és a Budapest Bank Business - mint a verseny főtámogatója - hagyományteremtő, piacbővítő céllal "Goldenbolt" néven versenyt hirdetett. Az elmúlt hónapokban internetes kereskedők pályázhattak a "Ki 2008 legjobb internetes FMCG kereskedője?"címre.
A pályázó üzletek elbírálását neves zsűri végezte el szakmai szempontú tesztelések és próbavásárlások után. A cél az volt, hogy megtaláljuk Magyarország legjobb webboltját, ahol az internetet mindennapi életükben egyre inkább használó emberek elintézhetik rendszeres bevásárlásukat, vagy akár valamilyen speciális ínyencséghez, különlegességhez is hozzá tudnak jutni.
A Mai Piac a versennyel párhuzamosan cikksorozatot indított, melyben a honlap-építéssel kapcsolatos hasznos információkkal látta el a kereskedőket. Az írások elsősorban a webbolt, webáruház kialakításáról szóltak, áttekintve a témakört a technológiától kezdve, a pénzügyi kérdéseken át a marketingig.
A versenyen indulhatott minden olyan terméket és szolgáltatást az interneten keresztül értékesítő vállalkozás, amely FMCG termékeit az interneten keresztül (is) értékesíti. A feltételek közt szerepelt: magyarországi cégbejegyzés, magyar nyelvű honlap, melyen értékesítést végez és a megrendelés a honlap felületén történik, azaz nem telefonos, vagy e-mailes ügyfélszolgálaton keresztül bonyolítja a kereskedést.
A verseny fődíját, és ezzel a "Goldenbolt 2008" címet a www.whiskynet.hu nyerte, míg a látogatók szavazatai alapján a verseny közönségdíjasa a www.etelallergiabolt.hu lett.